Samsung UE46C7700WS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46C7700WS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hvnl93 07-04-2012
Geschreven voor: Samsung UE46C7700WS

na 2 jaar in gebruikt volgende conclusies.
Beeld is niet voor elke input apart in the stellen... flink min punt. Grote zwart vlakken zijn donker grijs en met vlekken. Verder is het beeld erg goed en met juiste instellingen is beeld zonder meer erg mooi.
Mediaplayer werkt maar is erg bug gevoelig.. snel spoelen met 1080i vergeet maar..

michael026 01-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C7700WS

Zeer mooi en gebruiksvriendelijk toestel
Ik heb zelf ook gezocht naar het voor mij beste 3D toestel en ook bij de sony en lg toestellen gekeken
Voor mij persoonlijk is dit tot nu toe het beste 3D toestel en ook qua diepte en kleur
Zeker geen sony of lg voor mij maar ik denk dat dat per persoon verschilt

jeroentje power 11-10-2010

Ik heb heel wat revieuws gelezen van deze TV en zijn luxere broertje de 8700

Uiteindelijk toch de 7700 gekozen omdat ik een fantastische korting kreeg bij Expert.
Ik vind het echt een geweldig ding.

De beeldkwaliteit is echt geweldig. Ik heb een CI+ module van smit besteld en deze met de ziggo smartcard geinstalleerd ging allemaal vanzelf. Het menu is duidelijk en helder en alles vind je op de plek waar je het zou verwachten.

Op analoog, digitaal en HD allemaal super scherp. En heel duidelijk.

Internet op je tv is ook cool. spelletjes, youtube kijken, buienradar en nog veel meer. Alles wekt goed en redelijk snel.

3d is een beleving opzich. Ik heb nog geen 3d speler maar de tv zet 2d beelden prima om naar 3D. Het lijkt wel of de tv er steeds beter in word. Heel vreemd is dat.

Tv opnemen of media afspelen gaat ook vanzelf en erg handig.

Dan nog een paar minpuntjes.
Heel soms vind ie de smit CI+ module niet en moet ik die eruit halen.

Als je een film op een usb stick zet dan kent ie soms de audio codec niet en heb je dus geen geluid.
Ik hoop dat ze dit met updates gaan oplossen want er is geen mogelijkheid om dit anders op te lossen.

Verder krijg ik het delen van mijn pc niet voor elkaar. In de manual staat dat je software moet downloaden van de samsung site maar die is nergens te vinden. uiteindelijk een versie gedownload maar werkt niet helaas. zal wel aan mijn poortinstellingen liggen ofzo.

Maar het grootste nadeel is dat ik een 500Gb HD heb gekocht en daar een bluray film op heb gezet. Als ik nu een programma wil opnemen dan gaat dat niet want dan moet de HD geformateerd worden. Als dat is gebeurd dan kan ik er zelf weer niks opzetten.
Je hebt dus 2 harde schijven of 2 usb sticks nodig en dat vind ik echt stom.

Maar goed het gaat om het TV kijken en dat is echt een geweldige ervaring met deze tv.

I'm lovin it...

kboycor 01-10-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C7700WS

Ik Heb deze prachtige tv ook, helaas was na een maand het moederbord al kapot, dus een reparatie volgde.
Dit geeft nou niet echt super vertrouwen in dit product.

verder blue ray dvd's kijken echt geweldig! ik heb hierop een harmankardon geluids set nou het is alsof je in de bioscoop zit. mensen die op bezoek komen vinden deze tv ook geweldig

jan stoop 30-09-2010

Een prima TV.
De plussen: scherpte van beeld, HD, 3D, Designs van beeldscherm en afstandsbediening.
De minnen: geen picture in picture met verschillende zenders en het alleen maar opnemen wat je al kijkt (dus niet programeren). Echt een gemis.

jaapie007 13-07-2010

Hallo Allemaal,

Ik heb deze tv nu ook in mijn bezit en ben er behoorlijk tevreden naar. Je hebt een FULL HD 200HZ Led tv. Naast dat zit er een functie bij voor 3D. Een Functie die 2D om kan zetten naar 3D. Niet elke film is even goed te zien of om te zetten maar de meeste HD Films en Animatie films kan je rustig om zetten en werkt het naar behoren!.

De ingebouwde CI+ Modulen werkt prima met de samsung guide!

Je plug er een hard disc aan en je kan gewoon tv opnemen vanuit je tv. Geen gekke decoder meer nodig om op te nemen of een recorder!

Internet @ TV is ook een leuke toepassing voor youtube en even de buienrader bekijken is ook erg leuk. Of even 9292OV bekijken voor de visiete hoelaat alles vertrekt. Iedeaal!

Naast die paar dingen is 3D Gaming echt spectaculair.

Heb het 3D packed gedownload van Sony Playstation 3D en je kijkt je ogen uit in die 3d games. Werkelijk ongeloofelijk!

Heeeeeel afentoe zie je even 3 beelden maar dat is snel weg heb je vrijwel geen last van.

De kleuren zijn prima en naar smaak in te stellen!

Tot kort, supper tvtje!!!

geertbarents 05-05-2010

Super vet!!!

Kan een heel vehaal gaan houden maar dat doe ik niet omdat dit niet nodig is.

Deze led tv met 3d is wat mij betreft een aanrader.
De kleuren zijn fenominaal en realistisch.
Het geluid van de tv zelf kan ik niks over zeggen omdat ik mijn Onkyo reciever gebruik voor geluid weergave.

In de winkel heb ik de 3d functie mogen testen en dit is in een woord vet!!!

als ik een min puntje mag noemen is dit de netwerk functie.
helaas zit er geen werkgroep functionaliteit op maar moet je gebruik maken van een software pakket op je pc.
hiermee kun je directory's delen om je films te bekijken.
(Wellicht iets voor een firmware update.)
gelukkig maak ik gebruik van een media speler (acryan)!
waardoor ik het niet zo erg vindt.

Grtz. Geert

tanjaL 01-05-2010

hij is heel gaaf!
gisteren gekocht en echt nog steeds verliefd!
tot nu toe nog geen min puntjes, alleen wel rekening houden met lichtinval, anders spiegelt hij wel erg

stuc70 18-04-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C7700WS

Om te beginnen , mensen die ziggo hebben gebruik een CI+ kaart van smit , deze werkt goed !
De andere geeft toch wat problemen zoals de neonotion die ik ook heb geprobeerd.

Uiterlijk:
mooi strak en dun uiterlijk en de rand is als je goed kijkt niet helemaal zwart , maar valt haast niet op.
de voet past er mooi bij en staat stevig .

Beeld: wat mij opvalt is dat het beeld toch wat minder warm en echt is dan bij een plasma hoe je het ook draait of keert, maar moet wel zeggen dat dit beeld van de led super mooi en duidelijk is en zeker bij de HD uitzendingen.
ook de inkijkhoek is iets minden dan een plasma maar zeker niet storend.
wat mij wel opvalt is dat elk net zijn beeldkwaliteit heeft wat nu extra opvalt , bijv zijn Ned1 tot 2 die HD zijn super strak maar RTL4 is soms niet op aan te zien .
mss is dit met wat instellingen te verhelpen ..hoop ik !
verder is het beeld soms wat donker maar ook dit moet te verhelpen zijn met de instellingen die ik ook nog niet onder de knie heb.
verder kijkt het goed en zeker met dvd is het goed kijken .

Geluid:
Moet zeggen dat het geluid zeker niet slecht is voor zo'n smal apparaat , heb wat minder goede dingen over gelezen maar dat begrijp ik niet echt.
Mijn plasma had minder goed geluid dan deze Led tv , dus geluid opzich ok.

Het grote voordeel is ook dat deze tv niet echt heet of warm word in tegenstelling tot mijn vorige philips plasma, deze werd zo heet dat ik om de 2 jaar moest gaan witten om de zwarte aanslag boven mijn tv weg te halen.
en dus is de led tv ook zuinigerdan de plasma die ik had .

Over de 3d kwaliteit kan ik nog niets zeggen , zit te wachten op mijn HTC6939w cinema set met 3D dvd en 7.1 van samsung .

Ik heb wel net een mediaplayer er op aangesloten om fils te kunnen kijken in HD die keurig werkt met deze led tv ( mede8er 500x ) ook een super apparaat.

Al met al ben ik zeer tevreden tot nu toe met de 46 inch c7700 , kan alleen maar beter worden als ik straks ook nog 3D films kan kijken.